טכנאי קירור תעשייתי

Home טכנאי קירור תעשייתי

צ'ילרים הם מערכות קירור שניתן לעשות בהן שימוש ביתי או תעשייתי. מערכות אלה מבוססות על זרימה של מים וגז (מבלי שיש מגע ישיר ביניהם) ועל האנרגיה שצריך להשקיע או שמשתחררת כאשר הם משפיעים זה על זה. מי שאחראי על הפעילות התקינה של מערכות קירור אלה הוא טכנאי קירור תעשייתי שיודע גם כיצד לתחזק ולוודא שהמערכת עובדת ללא תקלות והוא גם יהיה זה שיוכל לסייע בשלבים הראשונים של אפיון והגדרה של תהליך שבו דרוש לשלב גם מערכת קירור. מעניין מאד להבין מה בדיוק עושה טכנאי קירור תעשייתי.

מיהו הטכנאי העוסק בקירור תעשייתי?

טכנאי זה, שאחריות רבה מוטלת על כתפיו הוא בראש ובראשונה אדם בעל השכלה רחבה בתחומי הפיזיקה, הכימיה והתרמודינמיקה ויש לו הבנה רחבה וניסיון רב בהגדרת תהליכים תעשייתיים והתייעלות שלהם. הוא יידע לקרוא או להכין בעצמו שרטוטים טכניים כדי לפרק לגורמים תהליכים תעשייתיים או ביתיים שונים, לבדוק מה מיותר, מה גורם לעלויות מיותרות ואיך אפשר לשנות את התהליך כך שיהפוך לכדאי יותר מכל הבחינות, בעיקר עבור הלקוח ששכר את שירותיו של טכנאי קירור תעשייתי.

עבודתו של טכנאי קירור תעשייתי נמשכת כל הזמן – מסביב לשעון, בכל ימות השנה ובכל שעות היממה. גם לאחר אפיון והגדרת הצרכים של הלקוח, גם לאחר הכנת השרטוטים והתרשימים שישמשו לבניית הצ'ילר והתהליך כולו, גם לאחר בחירה קפדנית של חומרי הגלם וספקי השירות ואפילו לאחר בניית המערכת הלכה למעשה – טכנאי הקירור התעשייתי הוא איש המקצוע שיגיע כדי לפקח על התהליכים ועל המערכת, ייוודע שאין תקלות, יתקן פגמים ויחליף חלקים. הוא האיש האמון על הצ'ילר מ-א' ועד ת'.

מה עוד עושה טכנאי קירור תעשייתי?

איש מקצוע רב אשכולות זה יכול גם להיות גוף מייעץ ותומך בכל מה שקשור לצ'ילרים או למערכות קירור מסוגים שונים. הוא יכול לבדוק מערכות קיימות, להציע דרכים חלופיות להשגת תוצאות דומות או אפילו טובות יותר ויכול להמליץ על דרכים נוספות להשיג את מטרתו של הלקוח. הידע הרב של טכנאי הקירור התעשייתי מאפשר לו להבין לעומק כיצד מתבצעים תהליכים שונים ומכשירים שונים כמו מחליפי חום, מערכות מיזוג אוויר בגדלים שונים, מגדלי קירור ומתקנים לטיפול במים.

בזכות הצ'ילרים כיום ניתן להפעיל מספר רב של מתקנים תעשייתיים שענף התעשייה כולו תלוי בהם ולא יוכל להתקיים בלעדיהם – מכונות דפוס, מכונות ואקום ופלסטיק, בריכות נוי או בריכות לגידול דגים ועוד. מכאן ניתן להבין את חשיבות הימצאותו של טכנאי קירור תעשייתי וכמה משמעותי וחשוב התפקיד שלו והפיקוח הצמוד שלו על תפקודם התקין של שלל מתקנים ומערכות.

טכנאי קירור תעשייתי – כשהמערכת בידיים טובות

חברת צ'ילרס עובדת עם החברות התעשייתיות המובילות בשוק כמו Carrier, Electra, Mammoth, Train, Daikin  ומציעה מגוון רחב של מוצרים ופתרונות שנועדו לחכוןך באנרגיה עבור הלקוחות ולהציע את הפתרון הטוב ביותר לכל תהליך. אנו מציעים שירותי ייעוץ להקמת מערכות קירור תעשייתיות ויבוא צ'ילרים המתאימים לכל מטרה. טכנאי הקירור התעשייתי המועסקים אצלנו הם אנשי מקצוע  מנוסים ומיומנים ונשמח לייעץ, להתקין ולתחזק באופן שוטף את המערכות שלכם. התקשרו כבר עכשיו לקבלת ייעוץ והצעת מחיר 072-372-66-88